"Macskásan is szép az élet..."

 2009.05.18. 12:01

A szombat este fergetegesen alakult, köszönhetően egy bizonyos Chief Rebel Angel nevű bandának (róluk hamarosan jön ismertető) és a koncert előtt/után elfogyasztott szomjoltóknak, szóval vasárnap kicsit nehezemre esett beindulni…

Ilyenkor nem keveset tud segíteni egy jól kiválasztott muzsika, így tegnap be is raktam Joe Bonamassa legutóbbi két lemezét, a Sloe Gint és a nemrég megjelent The Ballad of John Henryt, merthogy mindkét album igencsak rendben van.

Joe Bonamassa egy nagyon tehetséges, fiatal gitáros/énekes; 12 évesen már B.B. King előtt játszott, és pályája folyamatosan ível felfelé, nem véletlenül. A magyar Wikipédián található róla egy igen korrekt cikk, ahol megismerhetitek életútját és sikereit.

Május 22-én pedig a Millenáris Teátrumban mindenki meggyőződhet róla, hogy nemcsak a stúdióban vagány a csóka, hanem élőben is zseniális. Bővebb infó a koncertről 

Most pedig jöjjön a másnaposan az ürességtől szétszakadó fejeknek és kiégett érzéseknek tökéletes Sloe Gin, valamint a John Henrynek emléket állító Ballad of John Henry, mely maga a nagybetűs DÖG. Íme:

Ahogy ígértem, itt is van a legutóbbi Bonamassa album:

The Ballad of John Henry

A címet pedig utólagos engedelmével Joshibarat blogjáról kölcsönöztem, aki remek albumokat szokott ajánlani másnapos rovatában.

Címkék: másnap john henry joe gin ballad bonamassa sloe

A bejegyzés trackback címe:

https://southern.blog.hu/api/trackback/id/tr731128425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaboar 2009.05.18. 16:21:12

Na mostan majd a Bonamassa rajongók kövezni fognak, de: én sohasem szerettem tulzottan. Mindenki oda volt tőle meg vissza, de én sohasem láttam nála azt a spanyol viaszt amit mindenki emleget kapcsán. Példának okáért itt van ez a Ballad of John Henry ami a világ egyik legjobb, legdögösebb nótája lenne... de csak lenne ha nem Bonamassa énekelné és valami dögösen doboló fószer húzta volna fel a nótát. Jól szól a dob meg pontos de annyira nincs benne húzás, dög, kis ördög, hogy borzalom. Gyakorlatilag az egész nótát azaz egy dögös riff viszi el a hátán. Kiváncsi lennék mi lenne ha doboknál mondjuk G-man Sullivan ülne, a bézt meg Johnny Griparic kezelné aki egy ideig Kotzen mögött tolta. Akkorát húzna ez a nóta....

mr.T 2009.05.18. 18:47:37

@Gaben85: Én kb. 2-3 hete hallottam a zenéjét először, pont a Ballad of John Henry számot, és totál ütött, pedig előtte is ismertem Bonamassa nevét, de nem éreztem késztetést arra, hogy meghallgassam a zenéjét...
És érdekes, amit a hangjáról írsz, mert nekem külön bejön, hogy nem egy megszokott blues torok...

nemtombaje 2009.05.21. 06:11:33

Nekem rohadtul tetszik a ballada.Hallottam már erről a fasziról vhol,de hála ide,tom kiezmiez.Jöhet a lemez.Verimáccs.

mr.T 2009.05.21. 09:56:54

@nemtombaje: Link a bejegyzés alján!:)
Hamarosan felteszem a Sloe Gint is.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.05.21. 14:36:31

A Ballad of Joe Henry rohadtul rendben van.Nekem semmi bajom a vokállal,szerintem fasza.A főriff akár egy újabb korszakos Glenn Hughes lemezre is ráférne,de a 3.15.-től kezdődő szóló is telitalálat.Már régóta meg akartam ismerkedni Bonamassa zenéjével,úgyhogy most behozom a lemaradást.Kösz a linket Battereye.

nemtombaje 2009.05.23. 19:12:15

Jaja,én is szintén kösz a linket.
süti beállítások módosítása