Sunday Fury

 2009.03.10. 14:54

Egy másik magyar zenekar akik megérdemelnék vastagon a nemzetközi hírnevet. Úgy ismertem meg őket, hogy Stereochrist-Live like a man lemezbemutatója volt. A srácoknak mentem segíteni mint gitár technikus. Beállás, beszélgetés. Ténfergett pár rossz arcú, Les Paullal felszerelt arc és mint az egyikőjükről kiderült egy fórumon keresztül már cimbiztünk párszor. Beálláskor teljesen lehengerelt a zenéjük. Utána backstageben voltam így csak részleteket hallottam a koncertjükből. Mikor lejöttek előkerültek a promo cd-k és voltam pofátlan kérni egyet. Miután lezajlott a koncert, buszba pakolás és a többi, mentem haza hajnalban és betettem a kapott Sunday Fury promo cd-t. Végig borsódzott a hátam és önkéntelenül headbangeltem vezetés közben. Bevallom minden bajom volt, persze a jó értelemben. Borzalmasan lehengerlő lemez volt. Csak szuperlatívuszokban tudnék beszélni a zenéjükről úgyhogy inkább döntsön mindenki arról, hogy kinek mennyire tetszik. Nem hiába kezd ez a váci bridág egyre nagyobb nevet szerezni underground szintéren.

 

MySpace link

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://southern.blog.hu/api/trackback/id/tr78993699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása