Filmajánló

 2009.05.07. 14:02

Ma este az RTL klubbon nem tudom mi lesz mert soha nem nézem. Ott nincs minőségi film. Mint film rajongó gyakran kutatom keresem kedvenc szinészeim vagy rendezőim munkásságát. Nem vagyok véresszájú, hogy csak Bergman Hetedik Pecsét filmét tekinteném jó filmnek, vagy a Blöfföt lesz*roznám mert sokan szeretik. Én igen is szeretem Guy Richie stílusát és emiatt gondoltam megosztom veletek a RocknRolla filmről alkotott véleményem: HÁTEZDEK*RVAJÓ. Minden nagyobb internetes boltban lehet kapni (Piratebay) valamint megjelent DC-n és kazettán. De persze kérlek Titeket ne használjátok ezeket a forrásokat.

 

Álljon itt a film dicsőitésére a trailer meg egy klipp.

És az egyik kedvenc zeném a filmből ami meglehetősen dögös:

 

Black Strobe - I'm a man

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://southern.blog.hu/api/trackback/id/tr371108071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.05.10. 23:13:41

A spílert(Rocknrolla)nemrég néztem meg.Kurvajó!
süti beállítások módosítása